דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקעות נדלן בארהב ארבעה דרכים להגדלת התשואה 

מאת    [ 22/04/2015 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 1929 פעמים ]

האם ניסיתם את מזלכם בהשקעות מט"ח, אג"ח ומניות אך ללא הועיל? האם אתם אובדי עצות היכן להשקיע את כספכם? ובכן שיקלו השקעות נדל"ן בארה"ב! מספר רב של אנשים נהפכו למיליונרים באמצעות השקעות ממולחות בתחום הנדל"ן ארה"ב, באמצעות מאמר זה נפרט על ארבעה טיפים נפוצים בתחום הנדל"ן אשר יעזרו לכם לממש רווחים משמעותיים באמצעות השקעה ברכוש. לא משנה אם אתם מתחילים או מנוסים בתחום טיפים אלה יעזרו לכם בהשקעות חכמות.

1. כנראה הטכניקה הטובה ביותר והיא לקנות נכס במצב גרוע, לתקן ואז למכור ברווח משמעותי. מאחר והנכס במצב עלוב אתם עשויים לקבל אותו במחיר ממש ממש נמוך מהמקובל בשוק, עם זאת עליכם לוודא כי עלות התיקון שנלקחת בחשבון היא המינימאלית כדי להבטיח רווח במכירת הנכס. תוכלו לעשות זאת על ידי וידואי כי הקבלנים הבסיסיים נמצאים בקירבת הנכס ומבלי להשתגע בשיפוץ, עסקה כזו דורשת מיונות גבוהה בהערכת שווי נזק ותיקון וגישה חסכנית בעת שיפוץ הנכס.

2. עסקת רכישה של נכס העומד בפני עיקול – רכוש עומד בדרך כלל בפני צו עיקול כאשר בעל הבית נמצא במצוקה כלכלית ואינו מסוגל להחזיר את ההלוואה אשר נטל לרכישת הבית. סיבה שכיחה נוספת לעיקולים היא התרת נישואים, עם נטישה של הבית על ידי אחד מבני הזוג, נכס במצב כזה ניתן להשיג במחיר נמוך על ידי משקיע בעל דיבור רהוט וממולח אשר מסוגל לשכנע את בעל הבית למכור את הנכס לפני מכירת הנכס כאשר הוא במצב מעוקל, במצב כזה המשקיע יכול למכור מייד את הנכס שזה עתה רכש ברווח משמעותי.

3. המיקום הוא היבט חשוב ביותר בהשקעות נדל"ן בארה"ב, ייתכן מצב בו ישנם שני נכסים שנבנו באופן דומה ובעל נתונים זהים מוערכים הערכת שווי שונה לחלוטין זה מזה ולו רק בשל העובדה כי מיקומם נמצא במקום שונה זה מזה. לכן עליך להיות מעודכן מה הם המיקומים החמים באזורים בהם אתה מחפש בארה"ב, אם אתה משקיע נדל"ן בארה"ב מתחיל מומלץ לחפש מקומות המציעים מחירי שכירות גבוהים. רכישת נכס באזור כזה תגרום למקור הכנסה יציב.

4. שמעתם פעם על וורן באפט? משקיע המניות שזכה לשבחים עשה מיליארדים בגישה לעומתית והפוכה בהשקעה במניות. תוכלו לעשות אותו דבר בהשקעות נדל"ן בארה"ב גם כן. לדוגמא: תוכלו לרכוש נכס כאשר שאר המשקיעים כבר לא חושקים בו, כלומר לפעול בניגוד לעמדת הרוב. גישה הפוכה אינה בהכרח דרך בטוחה להצלחה בנדל"ן ארה"ב ויותר מכך זה מסובך למדי ולכן מומלץ למתחילים בתחום להימנע מאסטרטגיה זו.

הכל מהכל, ישנם דרכים רבות ושונות בהן תוכלו להרוויח בהשקעות נדל"ן ארה"ב, עם זאת הכרחי כי תהיו מסוגלים להשקיע בשעות עבודה נוספות במיוחד בתחילת קריירת הנדל"ן שלכם. להשקיע זמן איכות ולהתמיד זה מה שנחוץ כדי להפוך את הרווחים למשמעותיים בתחום הנדל"ן.

רפי מזרחי - מומחה להשקעות נדל"ן בארה"ב ובעל האקדמיה לנדל"ן בארה"ב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב